Register

Auteur Topic: Uitwedstrijden: Vervoer & Kaartverkoop  (gelezen 726 keer)

jager

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
Uitwedstrijden: Vervoer & Kaartverkoop
« Gepost op: januari 15, 2019, 11:02:05 »
De wedstrijd van vrijdag tussen NEC en Telstar is voor Telstar supporters via vrij vervoer te bezoeken. Kaarten 13,50 euro kunnen tot donderdag 16 uur aangeschaft worden bij het Rabobank IJmond Stadion of via www.telstarticket.nl. Op vertoon van uw betaalbewijs ontvangt u bij het betreden van het bezoekersvak uw kaart.

« Laatst bewerkt op: juni 26, 2020, 04:24:55 door Telstarfans »

el professor

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Informatie bezoeken uitwedstrijden
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2019, 13:11:29 »
ik vind de club af en toe wat laat met het melden van deze info. Vaak wordt het pas op dinsdag op de site gezet en de kaartverkoop loopt dan tot donderdag. Kondig dat ruim van te voren aan, dan kunnen mensen er aan denken om vrij te nemen, iets in te plannen of met anderen af te spreken van "zullen we gaan". Het is iedere keer last-minute-werk. Alsof ze het bij de club wel best vinden dat er bijna niemand mee gaat.

jager

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 15, 2019, 17:39:18 »
ik vind de club af en toe wat laat met het melden van deze info. Vaak wordt het pas op dinsdag op de site gezet en de kaartverkoop loopt dan tot donderdag. Kondig dat ruim van te voren aan, dan kunnen mensen er aan denken om vrij te nemen, iets in te plannen of met anderen af te spreken van "zullen we gaan". Het is iedere keer last-minute-werk. Alsof ze het bij de club wel best vinden dat er bijna niemand mee gaat.

Volkomen mee eens, de informatie moet op zijn minst beschikbaar zijn voor het speelweekend voorafgaande aan de wedstrijd zowaar men bv bij een thuiswedstrijd al man afspreken en kaarten kan roggelen

sailorfan

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2019, 22:11:00 »
Idd, ik zal me ook eens bemoeien als fan  :)
ik wil best wel uitwedstrijden bezoeken maar de informatie is niet uitnodigend, laat en zeker niet informatief . Gemiste kans om wat meer binding en wat meer supporters te verleiden. Excuus, dat was het afbrekende en nu het opbouwende dan  ;D

Suggestie om aan te geven door Telstar om het meer in de social media op tijd te plaatsen met de oproep dat het leuk is, supporters bind voor jong en oud en natuurlijk een leuk avondje uit is ilv idols duf op de bank kijken. Daarnaast de info hoe het werkt, waar je moet zijn bij de betreffende club en dat het safe is voor een ieder.

jager

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 22, 2019, 09:38:42 »
INFORMATIE MVV TELSTAR

Telstar speelt op 1 februari de uitwedstrijd tegen MVV Maastricht. De wedstrijd is voor Telstar supporters via vrij vervoer te bezoeken. Een kaart 12 euro per stuk kan vanaf dinsdag 12.00 uur gekocht worden via www.telstarticket.nl. De kaartverkoop eindigt op 31 januari 12.00 uur.